Keresőoptimalizálás árak Budapest
A találati lista egyedi számolási eljárás, szabályrendszer alapján állítja fel a sorrendet a keresőoptimalizálás tényezők alapján, melyeket két csoportba sorolunk.
Ezek azon tényezők, melyekre te magad hatással vagy, vagy lehetsz a saját weboldaladon. Tehát azok a technikai részletek, melyek alapján a Google rangsorolja az egyes weboldalakat. Ebbe a csoportba tartozik még a weboldal felépítése, sebessége- gyorsasága, valamint tartalma, mely a keresőoptimalizálás részét képezi.
Ez azon tényezők csoportja, melyre kevésbé vagy hatással. Ezek például olyan külső linkek, melyek egy – egy weboldalról átirányítanak más oldalra. Minél több weboldalon jelenik meg egy adott link, annál jobb helyre pozícionálja a Google.
A keresőoptimalizálás-nál, vagyis keresőoptimalizálásnál mindezen tényezők összességét kell figyelembe venni, tehát nem elég csak a linképítésre, vagy a kulcsszavas keresésre fókuszálni, mert ha csak adott pontra összpontosítunk, azok csak rövidtávú eredményre vezetnek. A keresőoptimalizálás hosszútávon hoz tartós eredményt. Tehát ha azt szeretnéd, hogy egy adott keresésénél a Te weboldalad érje el e legjobb pozíciót, ahhoz az szükséges, hogy a weboldal biztonságos legyen, valamint kiváló technikai tartalommal, valamint megfelelő felhasználói élményekkel legyen ellátva.
A folyamat minden esetben elemzéssel indul. Egy már működő Weboldaldalnál meg kell vizsgálni azon tényezőket, melyek a keresők számára lényegesek lehetnek.
Az elemzés során felsoroljuk azon tényezőket, melyeket az elemzés során figyelembe kell venni. Az elemzés minden esetben a keresőoptimalizálás átvizsgálásával kezdődik, melyet már ebben a cikkünkben említettünk, de itt is beszélünk róla.
Kulcsszóelemzés
Először megvizsgáljuk, hogy az oldal milyen eredményt ér el a találati listán egyes kulcsszavak alapján. Ha az eredmény nem megfelelő, akkor valószínűleg nem figyeltek megfelelően a keresőoptimalizálás-ra, de az is előfordulhat, hogy valamilyen büntetésre lehet számítani.
A Google Search Console segítségével számos technikai információt megtudhatunk, például miként alakul az oldal technikai teljesítménye, mik az alapvető hibák. Az elmúlt időszakban a kulcsszavas keresés számos változáson ment át, de még mindig ez a keresőoptimalizálás alapja, tehát mielőtt bármiféle keresőtevékenységbe fognánk fontos leszögeznünk, hogy melyek a legmeghatározóbb kulcskifejezések.
Ezek vagy már egy meghatározott lista alapján rendelkezésre állnak, vagy kulcselemzéssel meg kell határozni és fel kell építeni. Fontos itt megemlíteni, hogy ma már nem elég csupán az egyszavas kulcskifejezésekre gondolnunk a weboldalak közti kulcsszavas verseny miatt. Figyelembe kell vennünk az úgynevezett long tajl kifejezéseket, valamint számba kell venni a kifejezéstani kereséseket is egyaránt. Az egyénekben már kérdésként, mondatként fogalmazódik meg a keresés, melyre nekünk az oldalakon keresztül kell választ adnunk, úgy hogy az megjelenjék a keresőben. Az ilyen bővített keresésre ma még kevesebb látogató érkezik, mint az egyszavas kifejezésekre, de így nagyobb esélyünk van megjelenni a találati listán.
A kulcskifejezések listájának alakításakor több szempontot kell figyelembe venni és megvizsgálni, és ezek alapján kell az eredményeket felállítani. Ezen lista felállítása több időt vesz igénybe, a lista frissítése és bővítése elengedhetetlen.
Tartalmi elemzés
A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme a kulcsszavak meghatározása után a tartalom. Ennek elemzését a szöveg vizsgálatán keresztül érjük el, ilyenkor nem csak a fő szövegrészt elemezzük, hanem azt is, hogy milyen mennységben és hol jelennek meg a kifejezések, kulcsszavak. A szövegnek a mennyiségét és a minőségét is és az egyes médiatartalmakkal való megjelenést is meg kell vizsgálni, annak megfelelően, hogy a keresőoptimalizálás irányelveivel ne ütközzön. Kiemelt figyelemmel kell lenni a duplikációra, a nem megfelelő átirányításokra, melyek ha helytelenül szerepelnek, szintén duplikációt okoznak.
Megosztás a facebookon